Ромашківська ЗОШ І-ІІІ ступенівЧетвер, 18.01.2018, 22:31

Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту


DilovaMova.com
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Корисні посилання











Виховна програма Ромашківської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Місія школи: Розвиток особистості школяра шляхом залучення його до творчої діяльності

Загальні виховні завдання школи

  1. Розвиток мобільності і конкурентоспроможності особистості.
  2. Формування почуття відповідальності за долю України.
  3. Виховання в учнів розуміння особистості, як органічної частини навколишнього середовища.

Загальні виховні завдання школи

Конкретні виховні завдання

Розвиток мобільності і конкурентоспроможності особистості.

 

1.1 - Розвивати потребу у самовдосконаленні   шляхом раціонального розподілу варіативної складової навчального плану і годин гурткової роботи

1.2 – Розроби рейтингову систему класних колективів для  розвитку здорової конкуренції

1.3 – Формувати навики самостійно вирішувати поставлені завдання  через роботу над індивідуальними і груповими проектами.

Формування почуття відповідальності за долю України.

 

2.1 -  Традиційно відзначати національні  свята  для піднесення патріотичного духу учнів 

2.2 -  Удосконалювати роботу  шкільного самоврядування для розвитку лідерських  здібностей учнів

2.3 – Вивчати та досліджувати історію свого села для  формування  ціннісного  ставлення до сім'ї та  оточуючих

Виховання в учнів розуміння особистості, як органічної частини навколишнього середовища.

 

3.1 – Забузпечити фізичний розвиток учня через формування у дітей навичок здорового способу життя

3.2 - Проводити профілактику шкідливих звичок

3.3 – Виховувати любов до природи, відповідальне ставленння до  навколишнього середовища,  через охорону довкілля та дбайливе ставлення до нього

1. Розвиток мобільності і конкурентоспроможності

1.1.  Розвивати потребу у самовдосконаленні шляхом раціонального розподілу варіативної складової навчального плану і годин гурткової роботи

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Відповідальні

Очікувані результати

1

Провести опитування щодо вподобань та інтересів учнів.

вересень

анкетування

Практичний психолог

Результати анкетування

2

Розглянути потенціал педагогів навчального закладу.

Травень (2014)

Матеріали атестації педагогічних працівників

Заступники директора

  Розподіл годин варіативної частини

3

Максимально використовувати варіативну складову робочих навчальних планів для організації курсів за вибором, факультативів, що будуть задовольняти інтереси учнів, розвивати їх нахили та здібності.

червень (2014)

Навчальний план

Директор, заступники директора

Задоволення потреб учнів

4

Розширювати мережу гуртків, секцій відповідно нахилів, інтересів учнів

вересень

Розподіл гурткових годин, потенціал керівників гуртків

Директор, заступник з НВР

Задоволення потреб учнів

5

Залучити учнів з групи ризику до гурткової роботи.

вересень

Визначення нахилів  учнів з групи ризику

Наставники

Зацікавлення учнів з групи ризику

6

Провести виховні години, бесіди, круглі столи, щодо  нахилів учнів.

Вересень листопад

Сценарії виховних годин, додаткові матеріали

Педагог-організатор, класні керівники

Задоволення потреб учнів

7

Удосконалити роботу гуртків: «Юні друзі природи» та «Географічне краєзнавство»

Вересень, жовтень

Програми гуртків

Педагог-організатор, керівники гуртків

Розвиток естетичних смаків учнів

8

Провести творчі звіти клубів та гуртків.

травень

Зібраний матеріал, надбання

Педагог-організатор, керівники гуртків

Розвиток пізнавальних здібностей учнів

1.2.  Розробити рейтингову систему класних колективів для  розвитку здорової конкуренції

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Відповідальні

Очікувані результати

1.

Сформувати творчу групу для розробки рейтингової системи.

Вересень

Дані про школярів

Заступники директора

Створена творчої групи

2.

Розробити рейтингову систему класних колективів:

 І – початкова  ланка (1- 4 класи);

ІІ – середня  ланка (5-8 класи)

ІІІ – старша ланка (9-11 класи)

Рейтингова система буде включати:

  • навчання учнів;
  • виховання учнів;
  • догляд за шкільним майном класної кімнати (частота, охайність);
  • участь учнів класу у конкурсах, олімпіадах, творчих проектах,  (досягнуті перемоги);
  • участь учнів класу у гуртковій роботі школи;
  • участь  учнів у роботі шкільної організації «Країна Дитинства»
  • наявність учнів з групи ризику.

Вересень-жовтень

Дані про класні колективи

Творча група

Рейтингова система,

сприяння розвитку здорової конкуренції серед учнівських колективів

3

Провести  моніторинг учнівських колективів з метою виявлення учнів з групи ризику.

Вересень-жовтень

Анкетування

Психолог

Виявлення учнів з групи ризику

4

Призначення наставників. Індивідуальна робота з учнями схильними до правопорушень.

Вересень - жовтень

Дані про класних керівників

Заступник з ВР

Контроль над важковиховуваними учнями

5

Забезпечити у класних куточках «міні дошки слави».

Вересень-жовтень

Дані про учнів

Класні керівники

Сприяння розвитку здорової конкуренції

6

Проведення шкільних етапів районних конкурсів, олімпіад

Вересень-жовтень

Завдання

Заступник з НВР, вчителі - предметники

Робота з обдарованою молоддю

7

Поновити шкільну дошку пошани школи.

Вересень - листопад

Інформація про учнів школи

Педагог-організатор

 

8

Залучити учнів школи до участі у районних та обласних конкурсах, олімпіадах,  інтернет конкурсах.

Жовтень-грудень

Матеріали для підготовки учнів

Вчителі - предметники

Можливість  для учнів попробувати свої сили

9

Залучити учнів до участі у міжнародних конкурсах: «Бобер», «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Соняшник», «Патріот».

Листопад - березень

Матеріали для проведення конкурсу

Вчителі-предметники

Можливість  для учнів попробувати свої сили

10

Провести у школі виставки робіт учасників гуртків.

Березень - травень

Вироби

Керівники гуртків

Розвиток естетичних смаків учнів

11

Провести виховні години, бесіди, круглі столи щодо підняття рейтингу класного колективу.

Вересень-жовтень, квітень-травень

Рейтингова система

Педагог-організатор, класні керівники

Формування відповідальності учнівського колективу

12

Провести  презентацію авторських програмних засобів та навчальних презентацій учнів школи

 Квітень-травень

Авторські програми

Вчитель інформатики

Розвиток пізнавальних здібностей учнів

13

Публічно відзначити переможців.

травень

Інформація про класні колективи, грамоти

Педагог-організатор, класні керівники

Формування відповідальності індивіда і його місця у колективі

1.3.  Формувати навики самостійно вирішувати поставлені завдання  через роботу над індивідуальними і груповими проектами.

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Відповідальні

Очікувані результати

1

Провести діагностику й оновити банк даних «Обдарованість»

вересень

Анкетування

Психолог

Результати анкетування

2

Включити в календарні плани  участь учнів у індивідуальних та групових  проектам.

вересень

Навчальні програми

Заступник з НВР

Виконання проекту

3

Організувати експериментальну роботу вчителів-предметників з обдарованим дітьми.

Вересень-жовтень

Інформація про потенціал педагогічного колективу

Заступник з НВР

Робота з обдарованими дітьми

4

Залучити учнів-випускників до роботи над проектом «Я обираю професію…»

вересень-листопад

Профорієнтаційні матеріали

Психолог

Проект  на профорієнтаційну тематику

5

Участь учнівських проектів у обласних конкурсах та фестивалях науковою  творчості.

Протягом року

Матеріли для  підготовки до участі у конкурсах

Вчителі-предметники

Можливість  для учнів попробувати свої сили

6

Залучити учнів до роботи над проектами: «Історія мого села», «Історія моєї школи», «Герої нашого села»

Протягом року

Історичні матеріали наявні у шкільному музеї

Керівник музею

Оновлення історичного матеріалу у музеї школи

7

Провести виховні години, круглих столів, бесід щодо талантів учнів.

Протягом року

Матеріли, сценарії

Педагог-організатор, класні керівники

Розвиток пізнавальних здібностей учнів

8

Продовжувати роботу над сайтом школи.

Створити  творчу групу учнів для роботи над сайтом школи. Залучити учнів школи до написання статей на сайт школи.

Протягом року

Інтернет

Вчитель інформатики

Функціонування сайту школи

11

Підведення підсумків та нагородження переможців.

 травень

Інформацію про досягнення і перемоги

Заступник з НВР

Стимул до навчання

2.Формування почуття відповідальності за долю України.

2.1. Традиційно відзначати національні  свята  для піднесення патріотичного духу учнів 

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Відповідальний

Очікувані результати

1

Розробити календар національно-патріотичних свят. (у класному куточку)

вересень

Календар пам’ятних дат

Педагог-організатор

Календар національно-патріотичних свят

2

Провести  тиждень рідної мови

жовтень

Матеріали, сценарії

Вчителі укр. мови та літератури

Виховання любові до рідної мови

3

Повідомляти  про відзначення свят школярами на сайті школи, у районній газеті.

Протягом року

Інтернет

Вчитель інформатики

Статті на сайті школи

4

Провести  шкільні етапи  районних свят.

Протягом року

Інформація про конкурси

Педагог-організатор

Участь в  районних конкурсах

5

Забезпечити участь учнів школи у  районних святах та патріотичних конкурсах.

Протягом року

Інформація про конкурси

Педагог-організатор

Можливість  для учнів попробувати свої сили

6

Проводити виховні години, круглі столи, бесіди.

Протягом року

Матеріали, сценарії

Педагог-організатор, класні керівники

Виховання почуття патріотизму

7

Підведення підсумків патріотичних свят та конкурсів

 травень

Інформаційні матеріали

Заступник з ВР

Нагородження переможців

2.2.  Удосконалювати роботу  шкільного самоврядування для розвитку лідерських  здібностей учнів

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Відповідальний

Очікувані результати

1.

Провести вибори представників шкільної організації «Країна Дитинства» по класних колективах.

вересень

Інформація про учнів класного колективу

Класні керівники

Формування шкільної організації

2

Залучити дітей з групи ризику до роботи органів учнівського самоврядування.

вересень

Інформація про учнів з групи ризику

Класні керівники

Виховання почуття відповідальності

3

Провести звітно-виборні збори шкільної організації «Країна Дитинства».

жовтень

Інформація про роботу попереднього скликання

Педагог-організатор

Формування активу шкільної організації «Країна Дитинства»

4

Залучити класних керівників та адміністрацію школи до коригування роботи органів учнівського самоврядування.

жовтень

Інформація про роботу шкільної організації

Заступник з ВР, педагог-організатор

Визначення наставників

5

Провести звітні конференції комісій. Сформувати календарні плани роботи комісій.

Жовтень

Інформація про міністерства

Наставники, міністри

Календарні плани роботи міністерств

6

Проводити конференції і круглі столи для формування лідерських якостей активу шкільної організації «Країна Дитинства»

Вересень-листопад

Інформація

Педагог-організатор, заступник з ВР

Виховання лідерських якостей

7

Доручити Комісії культури та відпочинку  організацію та проведення культурно масових свят.

Протягом року

Сценарії заходів

Педагог-організатор, міністр

Сприяння розвитку організаторських здібностей

8

Доручити  Міністерству Туризму та спорту»  організацію та проведення спортивно масових свят.

Протягом року

Сценарії спортивно-масових свят

Вчитель фізичного виховання, міністр

Сприяння розвитку організаторських здібностей

9

Доручити  Комісії з питань спорту та здорового способу життя організацію та проведення конкурсів.

Протягом року

Сценарії, інформація

Заступник з ВР

 

 

Сприяння розвитку організаторських здібностей

10

Доручити  Комісії з питань роботи з дітьми молодшого шкільного віку організацію дозвілля, конкурсів, політ хвилинок  учнів молодших класів.

Протягом року

Сценарії заходів

Заступник  з ВР

Сприяння розвитку організаторських здібностей

11

Залучити Комісію з питань захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях до проведення

  • рейдів, виховних годин, диспутів;
  • правової роботи школи, роботи Ради  профілактики.

Протягом року

План роботи  Ради профілактики

Наставники,

 

Сприяння розвитку почуття відповідальності і  організаторських здібностей

12

Доручити активу  шкільної організації «Країна Дитинства» проводити:

- розгляд скарг  та пропозицій від учнів та вчителів,

- формувати  журі з представників учнів і вчителів для об’єктивного суддівства шкільних конкурсів.

Протягом року

Інформація про учнів школи

Президент, міністри

Сприяння розвитку почуття відповідальності і  організаторських здібностей

13

Залучити Президента шкільної організації  «Країна Дитинства» до районного конкурсу «Лідер року»

Протягом року

Інформація про окружні навчання

Педагог-організатор

Можливість  для учнів попробувати свої сили

14

Провести підсумкові збори

травень

Інформація про роботу шкільної організації «Країна Дитинства»

Педагог-організатор, президент школи

Підведення підсумків

 

2.3.   Вивчати та досліджувати історію свого села для  формування  ціннісного  ставлення до сім'ї та  оточуючих

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Відповідальний

Очікувані результати

1.

Провести  дослідження історії свого села.

Жовтень-листопад

Інформація про можливі джерела дослідження

Педагог-організатор

Поповнення інформації

2

Підготувати окрему експозицію на тему «Історія освіти села »

Листопад-березень

Матеріали для створення експозиції

Педагог-організатор

Узагальнення інформації про розвиток освіти у селі

3

Провести виховні години, круглі столи, диспути, позакласні заходи з історії села.

Протягом року

Матеріали, сценарії

Класні керівники

Формування ціннісного ставлення до сім’ї, оточуючих

4

Провести виховні години, позакласні заходи, круглі столи на тему  «Освіта у моєму селі» із залучення пенсіонерів-вчителів

Протягом року

Інформація про учителів, які працювали у даній школі

Класні керівники

Виховання поваги до людських досягнень

5

Поповнювати сайт школи новими статтями про історію села та історію освіти у селі.

Протягом року

Інформація

Вчитель інформатики

Функціонування сайту школи

6

Провести родинні свята та позакласні заходи.

Протягом року

Матеріали, сценарії

Класні керівники

Формування ціннісного ставлення до сім’ї

3.Виховання в учнів розуміння особистості, як органічної частини навколишнього середовища.

3.1.  Забезпечити фізичний розвиток учня через формуваня у дітей навичок здорового способу життя

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Виконавець

Очікувані результати

1.

Оцінити стан здоров’я учнів школи

вересень

Інформація про учнів школи

Класні керівники

Результати дослідження

2

Провести моніторинг режиму дня, якості харчування та рухової активності учнів

Вересень-жовтень

Інформація про учнів школи

Класні керівники

Результати моніторингу

3

Обстежити житлово-побутові умови учнів, які мають проблеми із здоров’ям

Вересень-жовтень

Інформація про учнів школи

Класні керівники

Результати обстеження

4

Удосконалити роботу шкільної футбольної команди.

Вересень-жовтень

Інформація про вподобання школярів

Вчитель фізичного виховання

Робота шкільної футбольної команди

5

Розробити та провести бесіди, та виховні години на теми:

- особиста гігієна;

- здоровий спосіб життя;

- ранкова гімнастика;

- зв’язок екології із здоров’ям.

Протягом року

Сценарії, матеріали

Педагог-організатор, класні керівники

Формування навиків здорового способу життя

6

Проводити спортивно масові свята, змагання.

Протягом року

Сценарії, матеріали

Вчитель фізичного виховання

Забезпечення фізичного розвитку учнів

7

Провести шкільні етапи районних спортивних конкурсів.

Протягом року

Інформація про конкурси та свята

Вчитель фізичного виховання

Сприяння розвитку здорової конкуренції

8

Забезпечити участь команд переможців у районних етапах.

Протягом року

Інформація про конкурси та свята

Вчитель фізичного виховання

Можливість  для учнів попробувати свої сили

9

Підведення підсумків, публічне нагородження переможців.

травень

Інформація про досягнення учнів

Вчитель фізичного виховання

Нагородження переможців

3.2.  Проводити профілактику шкідливих звичок

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Виконавець

Очікувані результати

1.

Провести  моніторинг, наскільки розповсюджені серед різних вікових груп учнів шкідливі звички.

вересень

анкетування

Психолог

Результати анкерування

2

Розробити графік чергування вчителів на території школи

вересень

Розклад уроків

Заступник з ВР

Постійний контроль

3

Провести конкурс стінгазет, плакатів, презентацій, рефератів на теми: тютюнопаління, алкоголізм, наркоманія, СНІД тощо.

листопад

Матеріали, картинки

Педагог-організатор, актив шкільної організації

Профілактика шкідливих звичок

4

Розробити та провести бесіди, та виховні години на теми:

- шкідливість тютюну;

- як подолати шкідливі звички;

- правда про наркоманію;

- що таке залежність.

Протягом року

Матеріали, сценарії

Класні керівники

Профілактика шкідливих звичок

5

Організувати семінари за участі соціальних працівників, лікарів, людей, які подолали шкідливі звички.

Лютий, квітень

Інформація

Педагог - організатор

Профілактика шкідливих звичок

6

Провести тренінг з дітьми з групи ризику.

Протягом року

Інформація про дітей з групи ризику

Психолог

Профілактика шкідливих звичок

7

Організувати просвітницьку роботу з батьками

Квітень-травень

матеріали

Психолог

Пропозиції батьків

3.3.  Виховувати любов до природи, відповідальне ставленння до  навколишнього середовища  через охорону довкілля та дбайливе ставлення до нього

Зміст

Термін

Необхідний ресурс

Виконавець

Очікувані результати

1

Удосконалити розподіл відповідальності класних колективів за частину пришкільної території.

вересень

Мапа пришкільної території

Педагог-організатор, вчитель трудового навчання

Поглиблення відповідальності класних колективів за прилеглу територію

2

Проводити виховні години, круглі столи, диспути на екологічну тематику.

Протягом року

Матеріали, сценарії

Класні керівники

Виховання відповідального ставлення до навколишнього середовища

3

Проводити загальношкільні проекти «Чистодвір», «Весняні клопоти», «Збережемо нашу землю зеленою та квітучою».

Протягом року

Інвентар для прибирання

Класні керівники

Формування відповідальності

4

Провести екологічні акції «Парад квітів біля школи», «Зростаймо разом з деревцем»

квітень

Інвентар

Вчитель трудового навчання

Формування бережливого ставлення до природи

5

Провести  шкільні етапи  районних конкурсів на екологічну тематику.

Протягом року

Матеріали

Вчитель біології

Виховування любові до природи

6

Провести тиждень екології у школі

квітень

Матеріали

Вчитель біології

Формування бережливого ставлення до навколишнього середовища

Увійти на сайт

Гаряча лінія


Захист прав дитини


Сайти шкіл району