Перспективний план-графік тематичного контролю
вивчення стану формування певних компетенцій, окремих питань , що стосуються організації навчально-виховного процесу
/1 раз на 5 років/
№ з/п
|
Навчальний предмет
|
Прогнозовані терміни вивчення за навчальними роками
|
||||
2014-15 |
2015-16
|
2016-17
|
2017-18
|
2018-19
|
||
Реалізація компетентнісного підходу до навчання |
||||||
|
Інформаційна компетентність |
|
|
|
|
+ |
|
Мовленнєва компетентність |
|
+ |
|
|
|
|
Соціальна компетентність |
|
|
+ |
|
|
|
Громадянська компетентність |
|
|
|
+ |
|
|
Навчальна компетентність |
|
+ |
|
|
|
|
Полікультурна компетентність |
|
|
+ |
|
|
|
Самоосвітня компетентність |
|
|
|
+ |
|
|
Здов’язберігаюча компетентність |
|
|
|
|
+ |
Реалізація принципів, сучасних вимог та підходів до організації навчально-виховного процесу |
||||||
|
Дотримання критеріїв оцінювання |
+ |
|
|
|
|
|
Дотримання принципів навчання (окремо кожного предмету) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Дотримання санітарних та інструктивно-методичних вимог до домашнього завдання
|
|
+ |
|
|
|
|
Використання сучасних технологій навчання |
|
|
+ |
|
+ |
|
Стан індивідуального навчання. (при наявності) |
|
|
|
|
|
|
Результати роботи шкільної бібліотеки
|
|
+ |
|
|
|
|
Результати роботи практичного психолога |
|
|
|
+ |
|
|
Виконання державних та регіональних цільових програм (відповідно до вимог програм) |
|
|
|
|
+ |
|
Результати роботи соціального педагога |
|
|
+ |
|
|