Самооцінювання діяльності закладу
(самоаналіз)
Карта самооцінювання
Термін проведення самооцінювання : січень-лютий 2014р.
Мета самооцінювання: зібрання даних, які дозволять оцінити ефективність роботи закладу освіти за 5 років
Предмет оцінювання: результати роботи дирекції школи та педагогічного колективу
№ |
Ключові питання |
Критерії оцінювання |
Результати самооцінювання |
Вибірка |
1 |
Умови функціонування закладу освіти.
|
Територія, географічне розташування:
Статус школи:
К-сть учнів: (існуюча та прогнозована мережа)
Профіль:
Допрофільна підготовка:
Напрям методичної роботи:
Напрям виховної роботи:
|
с. Ромашки, Рокитнянського р-н, Київської обл. ЗОШ І-ІІІ ступенів
існуюча: 187 прогнозована мережа: 192 українська філологія (10-11 класи) українська мова та література (8-9 клас), курси за вибором та факультативи удосконалення уроку як засіб розвитку творчої особистості вчителя і учня сприяння виробленню в учнів на основі загальнолюдських цінностей норм етики, формування їх моральних переконань |
|
2 |
Над якими стратегічними завданнями працював колектив на протязі останніх 5-ти років. Чи вдалося їх реалізувати.
|
Чи вдалося реалізувати основні завдання щодо:
|
достатній рівень
задовільно (програма«Обдарована дитина») високий рівень
високий рівень
задовільно
задовільно
задовільно |
Аналіз документів
|
3 |
Чи була ефективною управлінська діяльність дирекції школи |
|
достатній рівень
достатній рівень
достатній рівень
достатній рівень |
Аналіз документів
|
4 |
Робота над підвищенням якості навчання. Реалізація допрофільної підготовки |
Результати моніторингу Результати директорських к/р Результати ДПА, ЗНО Результати підсумкового оцінювання Аналіз динаміки нагородження учнів свідоцтвами з відзнакою, срібними та золотими медалями. Результати вступу учнів до ВНЗ. Ефективність впровадження різних форм допрофільної підготовки та профільного навчання |
достатній рівень достатній рівень
достатній рівень достатній рівень
достатній рівень
високий рівень
достатній рівень
|
Аналіз документів
Опитування учнів щодо стану викладання предметів |
|
Робота з обдарованими дітьми |
Аналіз результатів роботи з обдарованими дітьми: аналіз конкурсів, олімпіад, реалізовані проекти, результати роботи практичного психолога. Системність у підході до планування та результативність НДР старшокласників. Виконання програми «Обдарована дитина» |
достатній рівень
достатній рівень
достатній рівень
|
Аналіз документів
Звіт про виконання програми |
5 |
Рівень організації позакласної роботи. Результати роботи з розвитку школи по пріоритетному напрямку |
Ефективність розподілу годин та результативність роботи гуртків. Результати роботи колективу щодо розвитку по пріоритетному напрямку. Результати спортивно-масової роботи. Результати проведення різноманітних традиційних та нетрадиційних позакласних заходів. |
достатній рівень
високий рівень
достатній рівень
достатній рівень
|
Опитування учнів, батьків |
6 |
Результати виховної роботи |
Самоаналіз виховної роботи, роботи учнівського самоврядування |
достатній рівень
|
Опитування учнів, батьків |
7 |
Результати професійного розвитку колективу |
Аналіз кількісного і якісного складу педколективу (стаж, категорія, вік, активність у методичній роботі, автори ППД) Рівень професійної майстерності (компетентності) Результати методичної роботи (участі в педагогічних конкурсах, педагогічних заходах,видавничої, науково-дослідної діяльності) Рівень інформаційної грамотності вчителів |
достатній рівень
|
Моніторинг кадрів
Професійна діагностика
|
8 |
Аналіз матеріально-технічного забезпечення |
Моніторинг :
|
Задовільно
Добре
Добре
Добре
Добре
|
|